Kliko Ketu

loading...

Thursday, September 29, 2011

Android shitet dy herë më shum se iPhone


Nielsen, një kompani e cila merret me hulumtimin e shijeve të konsumatorëve, në raportin e saj më të ri për tre muajt e fundit zbulon se janë shitur dy herë më shum telefona Android sesa iPhone.
Sipas Nielsen, në SHBA në tre muajt e fundit, nga qershori deri në shtator, numri i përgjithshëm i shitjeve të telefonave të zgjuar, 58% i takojnë paisjve Android, deri sa 28% i takojnë iPhone4 ose iPhone3GS. Nga numri i përgjithshëm i telefonave të zgjuar në periudhën e dhënë më lartë vetëm 9% i takojnë paisjve BlackBerry. Sipas përdorimit të sistemeve operative në gusht, 43% nga telefonat e zgjuar përdorin Android, kurse 28% përdorin iOS, dhe 18% BlackBerry.
Edhe pse ndoshta Android ka një avantazh para iPhone, megjithatë duhet marrë parasysh faktin se iPhone është vetëm një telefon nga një prodhues, derisa Android mund të gjendet në shum modele nga shum prodhues të ndryshëm. Pra nëse marrim parasysh këtë fakt, atëherë shum lehtë mund të sjellim një përfundim se iPhone sjell shum më shum të ardhura për kompaninë Apple se sa Android telefonat për cilin do prodhues. Plus, iPhone5 pritet të kontribojë edhe më shumë në rritjen e të ardhurave finansiare të kompanisë.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.