Kliko Ketu

loading...

Wednesday, October 12, 2011

Shpallet telefoni i vitit.


Në përzgjedhjen vjetore për paisje teknologjike më të mir në blogun “T3 Awards Gadgets”, e mbajtur në Londër, për telefon të vitit është shpallur “Samsung Galaxy S2″.
Kjo është hera e parë që pas tri viteve këtë çmim prestigjioz e fiton ndonjë telefon i cili nuk është nga kompanitë Apple ose HTC.
Telefoni i zgjuar tash më shum i njohur Galaxy S2 i cili punon në sistemin operativ “Android” fitoi në një konkurencë shum të fortë, duke përfshi këtu telefonin e zgjuar iPhone4 nga Apple, HTC Sensation, Motorola Atrix, HTC Incredible, etj…
Në kategoritë e tjera kishte më pak surpriza, pasi që çmimin për Tabletin e vitit e fitoi “iPad 2″ nga Apple, PC të vitit “Macbook Air” poashtu nga kompania Apple, kurse çmimin për TV-n më të mir të vitit e fitoi sërisht Samsung me “EU55D8000″.
Për kamerë më të mir të vitit është shpallur Canon PowerShot G12″, kurse për konzollë më të mirë Xbox Kinect (Microsoft).
Brend më i mir është shpallur kompania “Google”. Mark Zuckerberg, i cili është drejtor egzekutiv në Facebook është shpallur personi më i mirë teknologjik.
Në këtë përzgjedhje, e cila është duke u mbajtur tash më për herë të pestë, këtë vitë morën pjesë një numër rekord të votuesve, diku rreth 1 milion, më sakt 970.000.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.