Kliko Ketu

loading...

Saturday, October 1, 2011

PCIe 3.0 nga Asus

Pllakat e reja amë nga Asus janë të bazuara në çipsetin ekzistues Z68 Express, e pasi që edhe i ardhshmi Ivy Bridge gjithashtu përdorë sllotin LGA1155, ato janë kompatibile edhe me procesorët ekzistues Sandy Bridge.
Dallimi në mes të këtyre të rejave dhe pllakave ekzistuese Z68 është kompatiliteti me kontrolluesin PCIe të gjeneratës së tretë që është i integruar në procesorët Ivy Bridge. Ndërfaqja e re nuk është në fondament e ndryshme nga ajo e vjetra – përdoren sllotet e njëjta vetëm se kapaciteti është më i madh për shkak të sinjalizimit të ndryshëm. Natyrisht, në sllotet PCIe në pllakat e reja pa problem mund të përdoren kartelat ekzistuese grafike duke pasur parasysh se kontrolluesi PCIe 3.0 në procesor është kompatibil me versionet më të vjetra të ndërfaqes.
Asus në treg plasoi krejtësisht tri pllaka – P8Z68 Deluxe/Gen3, P8Z68-V Pro/GEN3 dhe P8Z68-V GEN3. Të tri pllakat kanë nga dy sllote për grafikën, USB 3.0 kontrolluesit e shtuar dhe përkrahjen për softuerin Vertu të LucidLogix i cili mundëson përdorimin e grafikës nga procesorët në bashkëpunim me grafikën diskrete. Për pllakën më të shtrenjtë do të duhet të ndani 265, për të parën më të dobësuar 215 euro, e për më të dobëtën 185 euro.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.